۱۳۸۸/۱۱/۲۳

در ادامه مهاجرت...

.
.
در ادامه‌ی « اندر فضیلت ترساندن به سبک ایرانی » ** که با استقبال نویسندگان و سینما دوستان همیشه در درگاه مواجه شد، جسته و گریخته خبر رسیده که از آن سوی مرزها نیز توجه فزاینده‌ای به این پست حقیر دیده شده (تاکنون یازده مورد دیده شده) که خب خبر خوبیست... در این روزهای بی‌رنگ، مثلن نامه‌ای داشتم از آقایی با اسم مضحک تار و روشن‌افسکی یا یک همچه چیزی که گفته بود آرزو دارد برای فیلمنامه‌ی جدیدش از تجربیات بنده استفاده کند.
یا آقایی به اسم گریه رُب (که من درجا جوابش را دادم که عمراً داستان جنایی) یا یک مجارستانی که به انگلیسی می‌گفت علاقه‌مند است و من هم راهنمایی‌اش کردم تا علاقه‌مند باقی بماند.
از آن طرف سینما دوستی به نام پاچ آلینو (شما را به خدا اسم را ببینید! آن وقت صاحب یه همچه اسمی انتظار دارد اثر هنری ازش بیرون بیاید!! ) با قسم و آیه می‌خواست ثابت کند فیلمنامه جدیدش را نوشته و منتظر مشاوره بنده است و...
اما من در سبک جدید خود رفته‌ام به کمی دورتر... عقب‌تر... مثلن تصور کنید الان قرن شانزدهم میلادی و ششم شمسی است. گفتن ندارد که...
اما نه ... گفتم سبک جدید... خانه جدید یا وبلاگ جدید یا حرف‌های جدید. نمی‌دانم.

** در توضیح این لینک بولد و خالی، باید همی عرض نمایم: نام یکی از پست‌های وبلاگ ِ مرحوم ِ قبلی ِ بنده بودندندی که الان نیست و نابود شدندندی. دوستانی که آن را خوانده بودندندی حتمن دانسته بودندندی که چه چیزهایی در آن گفته شده بودندندی و تا چه حد و اندازه‌ای توجه آن دسته‌هایی را که در بالا ذکر کردمی را جلب کردندندی و برجسته و قلمبه و سلمبه و اینها نیز بودندندی.

ب.ت. تعداد محدودی از پستهای وبلاگ قبلی ام را به طور آرشیو... در اینجا http://feraniarshive.blogspot.com/ گذاشتم:





.
.

۱۹ نظر:

  1. این‌ها همه‌ی چیزهایی هستند که در کدهای خط اول قرار دارند،

    پاسخحذف
  2. ما زنبیل گذاشتیم ها همین دور و بر

    پاسخحذف
  3. اول تبريك بابت خانه جديد. دوم من حواسم اصلا به اونlog آدرس نبود. چند روزي بود مي رفتم آدرس :
    http://www.ferani.blogspot.com
    و تو دلم مي گفتم يعني چي؟ ما رو گرفته ها. اينجا كه فقط توپ توپيه!
    لول. چشمام خيلي ضعيف شده

    پاسخحذف
  4. سلام....
    من هم یک فیلم نامه نوشتم از نوع فانتزی... شما احیانا کی به من وقت شرفیاب شدن می دید تا نگاهی به نوشته ی حقیر بکنید؟ داستین هافمرد...
    q.s سابق
    عرض تبریک....

    پاسخحذف
  5. سلام با این شرایط فکر کن مام یواش یواش باید یه شما ملحق شیم

    پاسخحذف
  6. salam khosh halemon kardi
    khabar dadi doste ghadimi

    پاسخحذف
  7. درود بر تو فرانی عزیز
    خوشحالم کردی

    پاسخحذف
  8. به ناشناس: مرسی بابت همه چیز

    به امید: مرسی امیدجان. خوب شد گفتی. اگر نه میخواستم بگم آقا برو تو صف! حتا اگر رابرت دنیرو باشی :)

    به رزا: ممنون رزا جان. اتفاقن درست دیدی چون اول آدرسم اون بود ولی سیستم بلاگر اونو قبول نکرد مجبور شدم عوضش کنم. هنوز دستام تا آرنج تو موتوره و آچار دستمه تا وبلاگ رو روبراه کنم : )

    به مانی جان: مرسی فراوان.

    به کیو اس: سلام. چون اسمت داستین هافمرده یه فکری میکنم... در ضمن ممنون. خیلی لطف کردی.

    به بی نام: سلام. بی نام جان یواش یواش بیایی بهتره. در ضمن مکانیکی بلدی؟ : )
    بی نام جان ممنونم اومدی.

    به سیاوش: درود دوست عزیز. من هم از دیدنت خوشحال شدم.

    پاسخحذف
  9. سلام. ممنونم دوست عزیز

    پاسخحذف
  10. مبارکا باشه :)
    مرسی که اطلاع دادید .

    پاسخحذف
  11. برات ساعت دیواری آیت‌الکرسی‌دار ناز اوردم که روش گلایل مصنوعی و عکس الناز شاکردوست هم چسبوندم. هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای وبلاگ‌های نو.

    پاسخحذف
  12. ازموسیس جان مرسی. خیلی خوشحالم کردی.
    از هدیه ی ناز و ارزشمندت هم بیشتر :)

    پاسخحذف
  13. ازموسیس جان. من نمیدونم با این سیستم بلاگر چه کنم و ویرایش این کامنتها دقیقا چه جوری کار میکنه.
    کامنت بالایی رو که فرستادم اینو یادم رفت بگم:
    جان النازجون این کامنت گیر وبلاگت رو درست کن. نمیشه برات کامنت گذاشت.
    اگر درست نکنی میگم جان خواهر مهناز افشار ها :)

    پاسخحذف
  14. خيلي خوب كردي.مباركه فراني عزيزم


    سوفيا

    پاسخحذف
  15. ممنونم سوفیا جان. خیلی لطف کردی

    پاسخحذف
  16. وای تو که خدای کامنتی! من فقط پست آخرتو خوندم اون چرندیات کامنت قبلی را نوشتم :))

    پاسخحذف